Długopisy
Oblicz cenę produktu
{{controller.getProduct().getLastParameter().parameter.title}} | Cena netto | Cena brutto | Czas realizacji | Zamów |
---|---|---|---|---|
{{cartElement.getLastParam().parameterValue}} |
|
|
{{cartElement.realization}} (dni) |
{{error}}
Do koszyka
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
Pobierz pdf
|

Długopisy reklamowe z nadrukiem – elegancka reklama i praktyczny gadżet
Długopisy reklamowe z logo to praktyczny i elegancki gadżet, który sprawdzi się zarówno w biurze, jak i jako upominek dla klientów czy kontrahentów. Wykonane z metalu, dostępne w różnych kolorach, z trwałym grawerem jedno- lub dwustronnym – łączą funkcjonalność z profesjonalnym wyglądem.
To jeden z najpopularniejszych gadżetów reklamowych, ponieważ jest niedrogi, zawsze pod ręką i idealny do budowania rozpoznawalności marki na co dzień.
Długopisy firmowe z grawerem doskonale sprawdzą się jako:
-
gadżet reklamowy na targach i konferencjach,
-
element wyposażenia biura,
-
prezent dla klientów i kontrahentów,
-
drobny, elegancki upominek na różne okazje,
-
praktyczny dodatek w procesie onboardingu nowych pracowników.
Jeśli potrzebujesz innego modelu lub rozwiązania niż dostępne w ofercie – skontaktuj się z nami. Przygotujemy indywidualną wycenę, a jeśli nie posiadasz projektu, wykonamy go dla Ciebie.
Poniżej znajdziesz wzornik kolorów - zapoznaj się z naszą kolekcją i wybierz długopisy, które najlepiej podkreślą charakter Twojej firmy.
Jak przygotować plik do druku:
-
Projekty prosimy przesyłać bez linii pomocniczych.
-
Projekty powinny być przygotowane w skali 1:1, w formacie docelowym bez spadów.
-
Czcionki powinny być zamienione na krzywe.
-
Pliki powinny być przygotowane jako grafika wektorowa bez żadnych masek, przenikań, cieni lub efektów specjalnych.
-
Prosimy o przesyłanie plików w następujących rozszerzeniach: CDR (do wersji X6) lub PDF (bez profilu kolorów).
-
Wymiar projektu:
-
A – 60x6mm
-
B – 60x6mm
-
C – 24x6mm
-
D – 60x6mm.
-
Drukarnia weryfikuje pliki pod względem poprawności technologicznej (pod kątem spełnienia wymogów drukarskich). Drukarnia nie sprawdza projektów pod względem poprawności zawartej w nich treści merytorycznej oraz walorów estetycznych.