Ulotki
Oblicz cenę produktu
{{controller.getProduct().getLastParameter().parameter.title}} | Cena netto | Cena brutto | Czas realizacji | Zamów |
---|---|---|---|---|
{{cartElement.getLastParam().parameterValue}} |
|
|
{{cartElement.realization}} (dni) |
{{error}}
Do koszyka
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
Pobierz pdf
|
Ze względu na niski koszt druku i najwyższą możliwą mobilność – od lat ulotki są najchętniej wybieraną formą reklamy. W wielu branżach ulotka może zdziałać znacznie więcej niż strona internetowa.
Ulotka jako materiał reklamowy trafia wprost do rąk potencjalnego Klienta. O tym, czy trafi do najbliższego śmietnika czy wręcz przeciwnie – zostanie dokładnie przeczytana i zachowana – ma wpływ kilka istotnych cech. Najważniejszą z nich jest czytelna i przykuwająca wzrok szata graficzna oraz jasny przekaz. Dlatego też tak ważne jest dobranie odpowiedniego formatu ulotki, w zależności od tego jak dużo informacji ma się na niej znaleźć.
W naszej ofercie znajdziecie ulotki w formatach:
-
A7 – najmniejsza forma reklamy, zwykle używana do przekazania Klientom jednej kluczowej informacji.
-
A6 – jedna z najtańszych i najpowszechniej stosowanych form reklamy, wybierz ją jeśli chcesz trafić do szerokiego grona odbiorców i przy jak najmniejszych wydatkach poinformować np. o aktualnej promocji.
-
A5 – możesz na niej umieścić umiarkowanie dużą ilość treści i grafiki, polecamy szczególnie dla firm, które chcą zawrzeć na ulotce czytelną reklamę swojego produktu wraz ze szczegółowym opisem.
-
A4 – duży format = dużo treści, wymiar ten stosuje się do wydruków zawierających większe grafiki i zdjęcia, które mają za zadanie przykuć uwagę potencjalnego Klienta, to również świetna opcja np. dla cenników, charakterystyk produktów itp.
-
A3 – największy z dostępnych formatów, pozwala na dużo większą swobodę w przypadku umieszczania zdjęć oraz szczegółowych opisów oferowanych produktów. Ten format zwykle stosowany jest do druku cenników, instrukcji czy menu restauracyjnych.
-
DL – jeśli znudziły Ci się typowe ulotki, wybierz tą niestandardową, ciekawą formę reklamy, szczególnie jeśli chcesz poinformować swoich Klientów o nadchodzącej promocji lub nowym produkcie.
-
kwadrat 21x21cm – ulotka w kształcie kwadratu z pewnością przykuje wzrok Klientów, dzięki czemu łatwiej dotrzesz do szerszego grona odbiorców swoich produktów i usług.
-
kwadrat 14x14cm – aby wyróżnić się z tłumu warto wybrać mniej znany, nietypowy format, dzięki czemu Klienci zauważą i docenią niestandardowość i wyjątkowość Twojej oferty.
Standardowe ulotki drukujemy na papierze kredowym o gramaturze od 130g do 350g oraz papierze offsetowym 80-90g.
Sprawdź naszą ofertę na ulotki w niestandardowych kształtach, jak np. koło, serce, chmurka czy każdy inny kształt jaki stworzy się w Twojej wyobraźni!
JAK PRZYGOTOWAĆ PLIKI DO DRUKU:
-
Projekty prosimy przesyłać bez linii pomocniczych oraz bez znaczników cięcia.
-
Wszystkie pliki powinny być powiększone o spady – po 2 mm z każdego boku.
-
Wszystkie teksty i ważne grafiki powinny być odsunięte od linii cięcia lub bigów o 5mm.
-
Zalecana rozdzielczość pliku wynosi 300 – 350dpi.
-
Wszystkie pliki powinny być zapisane w przestrzeni barwnej CMYK.
-
Czcionki powinny być zamienione na krzywe.
-
Prosimy o przesyłanie projektów w następujących rozszerzeniach: JPG, TIFF (kompresja LZW, bez profilu kolorów), CDR (do wersji X6) lub PDF (bez profilu kolorów), PNG. Nie akceptujemy plików otwartych: PSD, AI, INDD, plików przygotowanych w pakiecie MS OFFICE.
-
Wszystkie warstwy powinny być spłaszczone.
-
Projekty powinny być przygotowane w skali 1:1.
-
Wymiary projektu:
-
A7 – netto: 105x74mm, brutto: 109x78mm
-
A6 – netto: 148x105mm, brutto: 152x109mm
-
A5 – netto: 210x148mm, brutto: 214x152mm
-
A4 – netto: 297x210mm, brutto: 301x214mm
-
A3 – netto: 420x297mm, brutto: 424x301mm
-
DL – netto: 210x99mm, brutto: 214x103mm
-
21x21 – netto: 210x210mm, brutto 214x214mm
-
14x14 – netto: 140x140mm, brutto 144x144mm.
-
Drukarnia weryfikuje pliki pod względem poprawności technologicznej (pod kątem spełnienia wymogów drukarskich). Drukarnia nie sprawdza projektów pod względem poprawności zawartej w nich treści merytorycznej oraz walorów estetycznych.