Ulotki składane
Oblicz cenę produktu
{{controller.getProduct().getLastParameter().parameter.title}} | Cena netto | Cena brutto | Czas realizacji | Zamów |
---|---|---|---|---|
{{cartElement.getLastParam().parameterValue}} |
|
|
{{cartElement.realization}} (dni) |
{{error}}
Do koszyka
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
Pobierz pdf
|
Ulotki składane są świetnym rozwiązaniem jeśli potrzebujesz przekazać Klientowi więcej informacji w niewielkiej formie. Dzięki większej ilości miejsca, na ulotce składanej można umieścić nie tylko więcej szczegółowych informacji, ale także zdjęcia zachęcające do zakupu produktu lub skorzystania z oferowanej usługi.
W naszej ofercie znajdziesz ulotki składane w formatach:
-
A6 do A7 – Ulotka składana w wersji mini? Jesteśmy na TAK! To świetna opcja jeśli chcesz poinformować Klienta np.o tym jak użytkować dany produkt.
-
A5 do A6 – Planujesz zaprosić Klientów na organizowany przez Ciebie event? Taka ulotka będzie dla Ciebie idealna. Połączenie zaproszenia z ofertą reklamową sprawdzi się w tym formacie znakomicie.
-
A4 do A5 – Ten typ ulotki będzie odpowiedni jako forma mini katalogu, w którym na początku możesz umieścić stronę tytułową z ciekawą grafiką i wstępnym zarysem tego co znajdzie się w środku.
-
A4 do DL – Nieszablonowa forma reklamy kilku produktów na jednej ulotce, składającej się w literkę Z lub C. Jeden środek reklamy składający się z sześciu stron, z których każdą można wykorzystać na prezentację innego wyrobu.
-
2DL do DL – Format najczęściej wybierany do wydruku różnego rodzaju zaproszeń, bonów lub voucherów. Idealny dla firm, które chcą rozsyłać swoją ofertę listownie, gdyż po złożeniu mieszczą się do koperty DL.
-
A3 do A4 – Ten format to świetna opcja dla wszelkiego rodzaju broszur czy cenników, w których chcemy umieścić więcej zdjęć i charakterystyk produktu. Możemy je traktować również jako minigazetki.
-
A3 składane na 3 – Prowadzisz restaurację, bar, klub? Ulotki w tym formacie to genialna alternatywna jako menu!
-
28x14 składane do 14x14cm – Lubisz się wyróżniać? Mamy coś dla Ciebie – ulotki składane w kwadrat, to coś co na pewno rzuci się w oczy Klientom! Zadbaj o odpowiednią grafikę na okładce, a sukces gwarantowany!
W zależności od charakteru ulotki, oferujemy wydruk na papierze kredowym o gramaturze od 130g do 350g. Na Twoje życzenie wykonamy również formaty niestandardowe lub na papierze ozdobnym.
JAK PRZYGOTOWAĆ PLIKI DO DRUKU:
-
Projekty prosimy przesyłać bez linii pomocniczych oraz bez znaczników cięcia.
-
Wszystkie pliki powinny być powiększone o spady – po 2 mm z każdego boku.
-
Wszystkie teksty i ważne grafiki powinny być odsunięte od linii cięcia lub bigów o 5mm.
-
Zalecana rozdzielczość pliku wynosi 300 – 350 dpi.
-
Wszystkie pliki powinny być zapisane w przestrzeni barwnej CMYK.
-
Czcionki powinny być zamienione na krzywe.
-
Prosimy o przesyłanie projektów w następujących rozszerzeniach: JPG, TIFF (kompresja LZW, bez profilu kolorów), CDR (do wersji X6) lub PDF (bez profilu kolorów), PNG. Nie akceptujemy plików otwartych: PSD, AI, INDD, plików przygotowanych w pakiecie MS OFFICE.
-
Wszystkie warstwy powinny być spłaszczone.
-
Projekty powinny być przygotowane w skali 1:1.
-
Wymiary projektów:
-
A6 do A7 – netto: 148x105mm (składane do 74x105mm), brutto 152x109mm
-
A5 do A6 – netto: 210x148mm (składane do 105x148mm), brutto: 214x152mm
-
A4 do A5 – netto: 296x210mm (składane do 148x105mm), brutto: 300x214mm
-
A4 do DL w C – netto: 297x210mm (składane do 99x210mm), brutto: 301x214mm
-
A4 do DL w Z– netto: 297x210mm (składane do 99x210mm), brutto: 301x214mm
-
A3 do A4– netto: 420x297mm (składane do 210x297mm), brutto: 424x301mm
-
A3 na 3 w C– netto: 420x297mm (składane do 140x297mm), brutto: 424x301mm
-
A3 na 3 w Z – netto: 420x297mm (składane do 140x297mm), brutto: 424x301mm
-
2DL do DL (po długim boku) – netto: 198x210mm (składane do 99x210mm), brutto: 202x214mm
-
2DL do DL (po krótkim boku) – netto: 99x420mm (składane do 99x210), brutto: 103x424mm
-
28x14 do 14x14 – netto: 280x140mm (składane do 140x140mm), brutto: 284x144mm.
-
Drukarnia weryfikuje pliki pod względem poprawności technologicznej (pod kątem spełnienia wymogów drukarskich). Drukarnia nie sprawdza projektów pod względem poprawności zawartej w nich treści merytorycznej oraz walorów estetycznych.